S1, E4: The EWC heats up as the finale nears. In COD: Modern Warfare III, FaZe battles OpTic Gaming in a tense semifinal, with Alaskan newcomer Drazah fueling the rivalry. In EA FC, Team Liquid pushes to catch Team Falcons, led by a key clash between ManuBachoore and Bonanno. Meanwhile, Jafonso, a surprising talent from Madeira, makes a stunning run, shaking up the tournament as the Cup race intensifies.