It's in the Game: Madden NFL EVERYTHING'S FINE AND WE'RE SHIPPING ON TIME
S1, E3: `EA SPORTS' faces backlash from the `Madden '96' error, giving rivals a chance to gain ground. However, the Madden team prepares to unveil a secret weapon, poised to reclaim their dominance in the gaming industry.