Fae-nted Love
S2, E18: When Bo (Anna Silk) falls under the spell of a water Fae who’s targeting humans, Kenzi (Ksenia Solo) and Trick (Rick Howland) must rescue her from a thousand-year marriage to Ryan (Anthony Lemke).