Faith in the party - We will arrive at the party in peace
S1, E2: At the Gils' country house, the time has come to celebrate St. John's Day, one of the family's most adored and anticipated feasts; during the party preparations, they reminisce about the troubled period that was the Brazilian military dictatorship.