Fool's Bet
S1, E4: Titus shuts down the Gold Faction to appease the Patricians while Scorpus, suspicious of Tenax's plan, joins the White Faction. Domitian orchestrates a grisly spectacle to show his strength. Tenax meets Ursus, a dangerous man from his past.