Friends Are, Um...
S1, E6: An incident where most of the Mecha-Ude users in Kita-Kagami City lost their minds and go berserk occurs. Hikaru tries to find out more about what the cause of this is, which is the worm-type Mecha-Ude, Amaryllis. But he's also trying to find out why Aki seems to be working with Amaryllis and if she actually has any part in this incident.