From the Edge of the Deep Green Sea
S3, E2: Brooke organises a beach party to celebrate the end of summer and soon finds she's the only one in a party mood. Meanwhile, Lucas struggles with Brooke's new rules for dating, and Peyton tries to come to terms with the newly discovered secrets about her family. Finally, Dan remembers what happened the night of the fire at his dealership.