Frozen: Hypothermic When Wet
सी9, ए3: Desperate for food, Jake and Waz brave frigid water to build a dam. Gabby takes a huge risk that could lead to hypothermia. Jermaine and Sarah clash over survival strategies. A team secures the first big food win of the challenge.