Gathers the Unpleasant Darkness
सी1, ए2: After the Erebonian Empire annexed Crossbell, Rogan claims that North Ambria will be next, but the government officials disagree. Meanwhile, Lavian is sent back to training camp as an instructor as part of her punishment for disobeying orders.