The Good Doctor Gender Reveal
S4, E14: After finding out the gender of their unborn child, Lea's enthusiasm prompts Shaun to make an effort to be a more supportive partner; the team treats a Navy pilot whose previous doctor's misdiagnosis compromises her chances at a full recovery.