Girl, You’ll Be a Grubbin Soon / Secrets and Lies
S1, E6: Desperate to prove she's not a baby any more, Lucy spends her 12th birthday with some unlikely party animals; the kids find an intruder trashing Norm's shop, so they costume up and grill the culprit to reveal his evil intentions.