Girl's Night Out
S3, E4: A man's body is recovered after a car-full of women leaving a bachelorette party crashes into his parked vehicle, only for Jerry to discover he was murdered before the crash. Chris realises he still has feelings for Gail as they interview the witnesses, while Traci and Andy discover the bride is hiding a secret that could shed light on the victim's mysterious death.