Love Hina Girls’dormitory with an open-air bath
S1, E1: Fifteen years ago, Keitaro Urashima met a girl and promised her to enter Tokyo University together. To keep this promise, he is now preparing for another entrance exam, although he has already failed twice. One day, he visits his grandmother's Japanese-style inn. But this inn has been changed to girls' dormitory "Hinata-sou".