Go Jet Academy: Artificial Reef
S2, E5: Kyan, Lars and Foz pick up litter on the Academy beach after a storm, while Xuli dives down to check the coral reef. In the murky depths she spots a huge rusty submarine that must belong to Grandmaster Glitch.