Going For Butter Gold
S1, E4: Stephanie Boswell and Ludo Lefebvre task the bakers with creating buttery mashups inspired by Julien Abourmad and Emmanuel Gunther's cruffin. Then, the bakers use fashion as a muse to craft a trio of desserts that work together as a collection.