Good Intentions
S5, E3: As overseeing an asset forfeiture leads Raylan (Timothy Olyphant) to discover a crime boss’ hidden treasure, Boyd (Walton Goggins) continues his efforts to try to clear Ava (Joelle Carter) of a murder charge. Dewey’s (Damon Harriman) cousins arrive from Florida to take over the brothel he bought from Boyd.