Greece
S1, E1: Jamie Oliver travels the Med in search of traditional and innovative ways of cooking. Inspired by Thessaloniki's tasty tidbits and Skopelos' marvellous mezze, Jamie cooks up an aubergine flatbread and lemony char-grilled chicken with tzatziki.