Beat Bobby Flay Have Merci
S8, E5: French caterer Gui Alinat and Dallas caterer Kevin Ashade put it all on the line to get to Bobby Flay; chefs Josh Capon and Alex Guarnaschelli get to pick the competitor they think can bring Bobby to his knees.