Bewitched Hoho the Clown
सी3, ए18: Samantha and Endora take Tabitha to a taping of Ho Ho the Clown, where Darrin's newest client, Solow Toys, is the sponsor. Because Tabitha is related to Darrin, she is prohibited from the contests.