How To Be An Explorer
S1, E3: With both his mum and his teachers concerned about him, Wyatt is sent to a therapist, where he struggles with the idea that he might be crazy. Beth tries to keep the family's spirits up at all costs, and Liam finds himself under a troublesome hex.