गोसिप गर्ल How to Succeed in Bassness
सी3, ए7: Chuck asks Serena to spread the word about his new hotel; Blair tries secretly to help Chuck; Dan watches one of Olivia's sex scenes; Jenny must choose between her role as Queen Bee and her friendship with Eric.