How to Talk to Girls
S1, E5: After Wyatt flames out trying to talk to his fifth-grade crush, he turns to Patrick and "The Dangerous Book" for help on how to talk to girls. Dash and Terry attempt to bond over a video game. Liam finds unexpected help with his shop class project.