I am a fairy
S1, E1: Cheon Sang-hyuk has been trapped on earth for 500 years and has lived as ‘Cupid’, a matchmaker of humans. Oh Baek-ryeon, an ethereal beauty who committed a great sin in her past life, is doomed to fail every romantic relationship in this lifetime. Just when she is about to give up in love, her fairy Cupid appears in front of her.