I Feel Sorry for Me
S3, E4: Rayna invites Sadie Stone for a day on the town in an effort to sign her to Highway 65. Juliette struggles to conceal her pregnancy, a backup singer takes an interest in Deacon, and Avery tries to drown his sorrows in alcohol.