Tomo-chan Is a Girl! I Want to Be Seen As a Girl! / A Terrifying Challenge
सी1, ए1: Tomo is in love with her childhood friend Junichiro, but he can't seem to see past her tomboyish nature, so Tomo tries changing the way she speaks and behaves to seem more girly.