I Want to Love You, From Morning Till Night, Forever.
S1, E5: Loneal is caught off guard when a sudden uniform inspection is sprung on him by the disciplinary committee. Panicking at the idea of his necklace from Alec being confiscated, Loneal is in a frenzy. However, an unfamiliar junior named Zeno steps in to help! Loneal quickly connects with the friendly and sociable Zeno but Alec, unusually moody, is displeased.