I'll tell him what I think!
S1, E2: After getting caught up in fantasies of himself and Yayoi, Kazuto quickly comes back to reality. Convinced that Yayoi has been bringing men into the house at night, Kazuto devises a plan to surprise her, by showing up to crash her secret meetup... However, what Kazuto sees is far from what he had imagined...!