Gilmore Girls I'm a Kayak, Hear Me Roar
S7, E15: Lorelai and Rory attend Friday-night dinner, where Lorelai is reluctant to tell her mum about her and Christopher's marital problems, but Emily has enough on her plate when the recuperating Richard complains about his dietary restrictions and Emily's strict no-alcohol rule.