Interrogation Log #6
S1, E6: It's Halloween and lines that should not be crossed get crossed at the Mills Annual Ghoul-a. Sudha seizes on a chance to break up Bhanu and Stu, and the Pradeep kids team up to get revenge on Vinod's bully.