Invisible Assassin
S1, E5: Diver Tim Saxon films underwater at the Great Barrier Reef and gets stung by an Irukandji jellyfish, one of the world's most venomous animals. A grizzly bear attacks forester George Knoll in the remote Great Bear Rainforest.