The Baxters Irreconcilable Differences
S1, E3: Angela's affair leads to a confrontation with Dirk. Tim's divorce papers for Kari are intercepted by Elizabeth. In a bid to rescue her marriage, Kari reveals a bombshell truth to Tim, potentially changing everything.