Delusional Monthly Magazine Issue 4: Monstrous Mystery?! The Secret of Loch Nuss
S1, E4: Monthly Moso Science needs a big scoop to satisfy it's new advertisers, and the secret may be lurking in the waters of the picturesque Loch Nuss.