It Was Your Will That Reached Out
S1, E3: Hikaru and Alma are taken to ARMS HQ, where Hikaru is told that he is not suited to be a Mecha-Ude user and Alma falls under ARMS' protection; multiple incidents occur where Mecha-Udes are forcibly ripped away from their users.