Jackson's Action Painting/Arty Plays Safari
S1, E3: Arty and Jackson go to painting class on Paintoria. The boys have a lot of energy and can't sit still. So Pablo introduces a style of painting for their mood: action painting. Annie has a toucan mask and Arty wants a mask too.