Every Family Jealousy
S1, E3: Jeferson reappears, says he's going to rent a house in Grandma Geni's neighbourhood and calls Pê to move in with him. Deise tries to interfere in her son's choice, who complains that he's tired of the life he's been leading since he left São Paulo.