JORGE
S1, E1: Jorge Gil, entertainment reporter and producer of Pacorro y Algo Más, is interrogated again by Prosecutor Villareal, who two weeks after Paco Stanley's murder is trying to find a culprit. He tells his version of what happened on that fateful day.