Faster With Finnegan K5 Blazer LS Swappin’
S1, E4: The guys and their big red K5 Blazer take on a local racer at the West Georgia Mud Park; after finding numerous issues with the Blazer, they decide the best way to add more power for cheap is a good ol' LS swap.