Keeping Secrets
S1, E4: Naani discovers Asmara's lies, prompting Asmara to leave the house in tears. Wandering aimlessly, Farzaan finds her, facilitating a reconciliation with Naani. Despite warnings, Naina spends time with Armaan, unaware of his dubious intentions. Tania discovers her mother's secret with Dhruv's help. Asmara and Farzaan's growing relationship faces obstacles due to her hesitancy.