The Flash Killer Frost
S3, E7: Caitlin uses her powers to save Barry but as her mother predicted, the effort unleashes her inner Killer Frost. Killer Frost goes on a rampage looking for Dr. Alchemy, kidnapping Julian and battling both The Flash and Vibe. Meanwhile, Joe and H.R. have a heart-to-heart talk. Kevin Smith directs.