King Shark vs. Gorilla Grodd
S5, E15: When Gorilla Grodd (voiced by DAVID SOBOLOV) attacks Central City, Barry and Team Flash find themselves teaming up with an unexpected ally to defeat him – King Shark (voiced by DAVID HAYTER). However, when they hit a snag, they bring in Dr. Tanya Lamden (guest star ZIBBY ALLEN) to try to reach the man behind the shark, Shay Lamden (guest star DAN PAYNE).