Kitchen Clash
S1, E1: The battle moves to Breckenridge, Colo., where Rico Leon, Kim Myles and Kim Wolfe mentor three teams of up-and-coming renovators as they tackle the kitchen, and judges Chelsea and Cole DeBoer pick the victor.