Kitchen Showdown
S3, E1: The competition kicks off as four teams of HGTV superstars put their expertise to the test with an amazing kitchen transformation; Farmhouse Fixer's Jonathan Knight and his brother, Jordan, go step-by-step to judge each of their breathtaking designs.