Lachlan's Gambit
S2, E20: As the war against the Garuda (guest start Raoul Trujillo) begins, Dyson (Kris Holden-Ried) returns believing that he is destined to kill the birdlike monster, while Lachlan (Vincent Walsh) tries to force Trick (Rick Howland) to take desperate measures to win the war. Meanwhile, Lauren (Zoie Palmer) struggles with her grief in the wake of Nadia’s death.