Larry The Cable Guy: It's A Gift Larry The Cable Guy: It's A Gift
S1, E1: It's A Gift is a standup comedy special featuring Larry the Cable Guy at his best, delivering all new jokes with his signature rapid fire wit. Filmed at the historic Capitol Theater in Clearwater, Florida, this high energy show is packed with laughs and classic Larry charm. Buckle up-It's A Gift you won't want to return.