Let It Bleed
S6, E21: Dean's worst nightmare comes true when a demon kidnaps Ben (guest star NICHOLAS ELIA) and Lisa (guest star CINDY SAMPSON) to get to him. Consequently, Sam and Dean are forced to join with an unlikely ally to free them.