Supernatural Lotus
S12, E8: The chase continues as Lucifer’s search for power and influence in a vessel lands him in the White House. When the President of the United States (guest star David Chisum) unknowingly makes a deal with the devil, it leads Sam, Dean, Castiel, Crowley and Rowena to band together to fight the Dark Lord.