Lovesick Blues
S1, E7: Marshall Evans continues to put pressure on Rayna and Juliette to collaborate at an event, and Scarlett and Gunnar find themselves growing closer. Meanwhile, as Peggy's desperation hits its peak, Teddy reveals the truth to Rayna.