Mandy Moore's Backyard to Remember
S8, E1: Mandy Moore returns the love to Ce-Ce, a woman who has been deeply ingrained in her life for 15 years. Mandy calls on Jonathan and Drew to create an outdoor oasis for family get-togethers and backyard barbecues.