Angry Young Men Mere Paas Maa Hai
S1, E2: The story behind the creation of the character of Vijay, immortalised by Amitabh Bachchan, who set the screen on fire and connected deeply with an entire nation. Discover how their personal stories and experiences influenced their writing, creating unforgettable characters and timeless dialogue, and also how their meteoric rise to success became a test of their partnership.