Mirror: A Tale Of Twin Cities
सी1, ए6: Na Sheng, with the Huangtian Ring, learns of Zhen Lan’s identity and agrees to deliver the imperial ring. Meanwhile, Su Mo and Bai Ying reunite, but she rejects him. Cangliu pursues the ring's bearer, and Na Sheng, Su Mo, and Zhen Lan face danger while searching for answers in Tianque Temple.